Bir Hastane Gözlemi


Dün 9 Eylül hastahanesine alçı kontrolu için gittim. Muayene olacağım Dr. belli nöbetten çıkmış. Kat kat giyinmiş. Belli vücut direnci düşmüş üşüyor. Yorucu bir gece geçirmiş. 


Bu da yetmezmiş gibi ertesi gün poliklinik yapıyor. Ama, bu da yetmez arada bir acil'e çagrılıyor, koşa koşa acil'e gidiyor. 


Oradan da koşa koşa poliklinik'e dönüyor. Poly'nin önünde kuyruk...

Genç Dr. hekimlik den ziyade fazla konsantrasyon gerektirmeyen ameli bir işci gibi çalışıyor, çalıştırılıyordu....üzüldüm. 

Üzüldüm, çünkü bu Dr. tedavi ederken tedavi edilecek duruma düşüyor. 

Üzüldüm. Buna sebep olan herkese de sitem ettim. Bu Dr bu şekilde çalışırsa/çalıştırılırsa kime ne faydası olur ki? Yazık. 

Normal olmayan bu durum Prof. olunca O'nun için normalleşecek ki bu daha da fena...


Bir Hasta.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir "Efendi" sözünün Analizi - Bölüm I

Bülent Arınç

Nüfus Cüzdanından "Dini" hanesi kalksın.