Direniş Bitmeyecek


Ne mi düşünüyorum? 

Direnişin bitmeyeceğini, çünkü

Medya'yı altlarına yatak yapanlardan,  

Sistemi onun üstüne döşek yapanlardan, 

Sessizliği bir yorgan gibi üstüne serenlerden, 

TV'dan kabus ve rüya seyretmekle yetinenlerden,

Işığı söndürüp bu yedek tanrılarından medet umup, bir de dua edenlerden olmayacağım. 

Ben vicdanı hür düşüncesi hür, Senin güç sarhoşu olduğunu düşünüyorum ve ehliyetine vicdanımda el koyuyorum. 

Hayatları tehlikeye atıyorsun,umarsızca. Tıpkı Kenan'ın yaptığı gibi. Sagdan soldan. Bana ne onlar benden değiller, Ayyaşlar, Alkolikler, Çapulcular, Vandallar. 

Senin gibi olmayanları aşağılamandan, beden dilinden ve o sahte demokratik elbisenden hep nedense erk sarhoşu Firavun gelir aklıma. 

Korkuluk.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir "Efendi" sözünün Analizi - Bölüm I

Bülent Arınç

Nüfus Cüzdanından "Dini" hanesi kalksın.