Ağaç Adam:
Sahibimmiş gibi görmen ve o kadar ukala eden şey nedir Seni?

Beni kesme hakkın kadar beni yaşatma ödevinin farkında mısın? 

Konuşabiliyor olman böbürlendiğin evriminin bir parçasıysa eğer, dallarımdan çiçek açtırmak da benim evrimim?
Sen de çiçek açsana odunsu gövdenden benim gibi...

Çok mu aptalca geldi Sana, kendim konuşmak yerine ağzı olan birini kullanmam; eh çiçekten anlamalıydın derim Sana o zaman.

Anlamadın.

Isıttım seni anlamadın.
Barınak oldum, gölgen oldum korudum, anlamadın.

Sevgini tenime kazıdın sesimi çıkarmadım, anlamadın...

Sen aslında her gün gördüğün kendini ve her gün karşılaştığın beni hiç tanımadın ki.

Yabancı olarak öleceksin...yapayalnız...ölüm Senin çölün olacak.
Huzur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir "Efendi" sözünün Analizi - Bölüm I

Bülent Arınç

Nüfus Cüzdanından "Dini" hanesi kalksın.