ŞEHİTLERE MESAJ

Merhaba Şehidim,
28 yıldır ben de Seninle şehit oluyorum. Belki ilk yıllarımda değil ama, şimdi artık ben de takip eden parağraftaki sorumlular listesine adımı yazdırmalıyım. Engel olamazdım bugünlere. Belki bugün başka sonuçların doğmasına da sebep olamazdım. Ama en azından yaptığımı yazdığımı düşündüğümü bilirdim. 

Önceleri sadece bir kabullenmişlik tembelliği ile Türk hayat rutini karışımı bir çeşit eskitmeye tabii tutmuşum zamanı. Çok geç kaldım, ancak şimdilerde minicik adımlar atabiliyorum. Belki de "aklı kötü şeylere çalışmasın" diye taş taşıtılan bir ortamdan henüz çıktığım için. Bilemiyorum.
Ama şunu biliyorum, her şehidin dökülen kanında benim de sorumluluğum var.
Bunun ötesinde; ülkenin çağdaşlaşmasına izin vermemiş, eğitim ve öğretimi bu şekilde sonuçlar üretecek şekilde planlamış, milli eğitim bakanlığı yapmış, projelere onay vermemiş Başbakan, Bürokrat ve de en önmlisi bunu kader olarak gören ve her defasında vatan sağ olsun diyebilen bu millete layık olamamış her kimsen ve her nerede ne görev yapıyorsan, sorumluluğu bulunan herkesle birlikte şu soruyu kendine sor: Acaba ben, benim için şehit olunmayı hak ediyor muyum? 
Bu soruyu ben kendime de soruyorum. Malesef çok da içten bir "Evet" çıkmıyor ağzımdan. 
Yine hakkınızı helal etmenizi umuyorum. Benden yana helal olsun ki, zaten tersini dilesem ne olacak ki. Hiç Şehit ile geç kalan ben, bir olabilir mi?
Allah rahmet etsin her birinizi.
Huzur, ama bu bu defa sadece Şehitlerime.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir "Efendi" sözünün Analizi - Bölüm I

Bülent Arınç

Nüfus Cüzdanından "Dini" hanesi kalksın.